Bounce back (liet. Sugrįžimas) programa sprendžia vaikų programas linksmai. Pristatysime keletą ištraukų kas gi vyksta Bounce back susitikimų metu. Pavyzdžiui:
žaidimo ‘Jausmų krepšys’ (angl. Feeling bag) tikslas – didinti suvokimą apie savo ir kitų emocijas. Tai panašu į žaidimą ‘Šarados’, tik atliekama toliau nurodytais žingsniais:
vaikai paeiliui ištraukia jausmo paveikslėlį iš krepšio (kepurės ar maišelio);
aktorius (vaikas iš grupės) suvaidina jausmą be žodžių, o kiti bando atspėti tą jausmą;
kai jausmas atspėjamas, aktorius pasako laiką, kada jautė tą jausmą;
kiti, jeigu nori, gali pasakyti kada jautė tą jausmą.
Kepurėje ar maišelyje esančių jausmų lygis ir sudėtingumas priklauso nuo vaiko raidos lygio.
Pavyzdžiui, su 5-8m. vaikais vertėtų įtraukti paprastesnius terminus tokius kaip LIŪDNAS, SUPYKĘS, LAIMINGAS, IŠSIGANDĘS.
Su 9-12m. mokiniais galima įtraukti ir papildomų pavyzdžių, pavyzdžiui – SUSIGĖDĘS, NUSIVYLĘS, SUSIJAUDINĘS ir pan.
Grupės vadovas (mokyklos specialistas) dalyvauja demonstruodamas žaidimo eigą ir kartu su grupe spėlioja tam, kad žaidimas vyktų toliau (išskyrus tuos atvejus kai jam gali tekti padėti vaikui perskaityti kortelę).
Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Naudodamiesi mūsų svetaine sutinkate su slapukų naudojimu.
Plačiau