Kreiptis pagalbos!

CBITS metodika ir mokinys. Trauma ir po jos atsirandančios mintys.

Paskelbta:

KODĖL REIKIA DIRBTI SU TRAUMAS PATYRUSIŲ VAIKŲ MINTIMIS ❓🍓

🍀„Kartu mes galime” projektas yra skirtas traumas ar smurtą patyrusių vaikų psichinei sveikatai gerinti.

☀️Ką turėtume žinoti apie psichinę sveikatą ir mintis po patirtų įvykių❓ Kodėl to nereikėtų praleisti pro akis❓

✅Tyrimai rodo, kad mąstymas po ekstremaloios traumos ar patyrus smurtą sutrinka. Mąstyme gali pradėto domintuoti dvi temos: 

❗️pasaulis yra pavojingas, aš nesu saugus (saugi), žmonėmis negalima pasitikėti;

❗️aš negaliu su tuo susitvarkyti, niekada nebūsiu toks pats, aš palūžtu.

🍀Šios dvi idėjos arba mąstymo „kryptys” gali pradėti trukdyti kasdieniam gyvenimui. 

🍀CBITS metodika moko mokinius atpažinti tokio tipo mintis ir tada pateikti jiems iššūkį: jie turi pasistengti, kad jų mastymas būtų kuo tikslesnis ir lankstesnis. Mokymų metu mokiniai paprastai gali rasti labiau pritaikomą, mažiau varginantį būdą apgalvoti problemas, su kuriomis jie susiduria.

🌿Kartais mokiniams kyla ir kitų minčių, kurios trukdo jiems atsiskleisti. Dažnai susiduriama su savęs kaltinimu dėl to kas atsitiko, jaučiams gėdos ar kaltės jausmas. CBITS moko apie netinkamo adaptyvaus mąstymo atpažinimą ir įveikimą metu, traumas patyrę mokiniai gali išsamiau apsvarstyti šias idėjas ir dažnai iš naujo suvokia traumą sukėlusį įvykį.

🦋Rūpinkimės savo psichinės sveikatos gerove❗️☀️

#kartumesgalime #jaustisgeriau #iveiktiproblemas #iveiktitraukmas #gyventipozityviau #gyventitaikiau #geriaumokytis

📷 shutterstock.com