Bounce back sesijose mintims identifikuoti naudojami piešinėliai
Tai yra svarbu, kad vaikai suprastų kaip 2 skirtingos mintys sukelia 2 skirtingus jausmus ir rezultatus (veiksmus).
Jei paveikslelyje parodytas berniukas, pakviestas prie lentos pagalvos „man nelabai gerai sekasi matematika ir visa klasė juoksis jei aš suklysiu” – kaip jis gali jaustis? LIŪDNAS, SUTRIKĘS, SUSIGĖDĘS ar pan.
O jei berniukas pagalvos „man nelabai gerai sekasi matematika, bet man įdomu, aš žinau ir išspręsiu duotą užduotį” – kaip jis jausis tada? OPTIMISTIŠKAS, PASITIKINTIS SAVIMI, POZITYVUS.
Taigi, Bounce back moko kaip svarbu pasirinkti teisingas mintis stresinėje situacijoje. Kartais nuo mūsų nepriklauso situacijos, bet priklauso požiūris į jas.
Kartu mes galime #daugiau #geriau #pozityviau
Projektas yra finansuojamas iš Europos Ekonominės Erdvės finansinio mechanizmo ir priklauso programai ‘Sveikata’
Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Naudodamiesi mūsų svetaine sutinkate su slapukų naudojimu.
Plačiau